share
Valtra transmissions 3d

VALTRA TRANSMISIJAS

ĒRTAS, UZTICAMAS UN VIEGLI IZMANTOJAMAS

Valtra tractors on field

VALTRA TRANSMISIJAS IR IZSTRĀDĀTAS, LAI PALĪDZĒTU JUMS STRĀDĀT ILGSTOŠI, PRODUKTĪVI UN EFEKTĪVI.

Valtra traktori piedāvā jums virkni transmisijas un hidraulisko iespēju, kas ļauj izpildīt jums dotos uzdevumus precīzi, ērti un ar maksimāli pieejamo jaudu.

Plūstoša virziena maiņa

Vienmērīgā un precīza elektrohidrauliskā reversa kārba palielina produktivitāti, kad nepieciešama bieža virziena maiņa, kā arī darbā ar frontālo iekrāvēju.

Papildus drošībai un komfortam reversa kārbā ir integrēta rokas bremze, kas tiek automātiski aktivizēta, kad reversa kārba atrodas P režīmā vai tiek apturēts dzinējs. Braukšanas virziena izvēles brīdī rokas bremze tiek atlaista automātiski, tādējādi novēršot kļūdainu tās atstāšanu aktivizētā pozīcijā.

Pārslēgšanās bez sajūga

Valtra HiTech, HiTech 5 un Versu modeļu Powershift transmisijas HiShift opcija, ļauj manuāli pārslēgt pārnesumus bez sajūga pedāļa izspiešanas, ļaujot jums strādāt efektīvāk un samazinot slodzi uz vadītāja kāju un pēdu, kas atrodas uz sajūga pedāļa.

Papildus drošībai un komfortam reversa kārbā ir integrēta rokas bremze, kas tiek automātiski aktivizēta, kad reversa kārba atrodas P režīmā vai tiek apturēts dzinējs. Braukšanas virziena izvēles brīdī rokas bremze tiek atlaista automātiski, tādējādi novēršot kļūdainu tās atstāšanu aktivizētā pozīcijā.

POWERSHIFT TRANSMISIJAS

Overview of powershift transmission features

FunkcijaAprakstsPieejams ar modeli
Automātiska pārnesumu pārslēgšana  
1. režīmsRūpnīcas iestatījums augstas efektivitātes braukšanai bez piepūlesHiTech, HiTech 5, Versu
Automātiska pārnesumu pārslēgšana  
2. režīmsPielāgojama automātiskā ātrumu pārslēgšana īpašām vajadzībāmHiTech, HiTech 5, Versu
Automātiska pārnesumu pārslēgšana  
Diapazoni C/DNodrošina automātisku ātrumu pārslēgšanu pie visiem braukšanas ātrumiemHiTech 5, Versu
Reversa iepriekšēja programmēšanaPalielina atkārtota reversa darbības efektivitātiHiTech, HiTech 5, Versu
Kruīza kontroles vadība  
1. un 2. motorsViegli pielāgojams jūgvārpstas (PTO) lietošanai un mainīgiem apstākļiemHiTech, HiTech 5
Kruīza kontrole  
1. un 2. braukšanas ātrumsAtslēga vienkāršai braukšanas ātruma vadībai, bez stresaHiTech, HiTech 5
Funkcija AutoTractionVienkāršākais risinājums darbam ar biežu braukšanas uzsākšanu un apstāšanosHiTech, HiTech 5, Versu
Pilnpiedziņas automātiskais reverssIzvairieties no buksēšanas divu riteņu piedziņas darba režīmosHiTech, HiTech 5, Versu
Pilnpiedziņas automātikaEfektīva pilnpiedziņas vadība bez papildu slodzes uz vadītājuHiTech, HiTech 5, Versu
Automātiska diferenciāļu bloķēšanaEfektīva darbība ar diferenciāļu bloķēšanu bez papildu slodzes uz vadītājuHiTech, HiTech 5, Versu
Elastīgs dzinēja tukšgaitas apgriezienu skaits  
1200 > 650 apgr./minZemāks dzinēja tukšgaitas apgriezienu skaits, kad atspoles svira ievietota P pozīcijā, paaugstināts dzinēja tukšgaitas apgriezienu skaits, kad tas nepieciešams katalizatora dzesēšanaiHiTech, HiTech 5, Versu

Direct CVT

ČETRI DARBA DIAPAZONI NODROŠINA JAUDU ARĪ PIE MAZĀKIEM ĀTRUMIEM

Darba diapazoni ļauj optimizēt dzinēja un transmisijas efektivitāti, sniedzot iespēju braukt ekonomiskāk. Katrs no četriem darba diapazoniem sākas no nulles un piedāvā bezpakāpju ātruma pielāgojumus. Arī atpakaļgaitā jūs varat strādāt tikpat efektīvi, kā priekšgaitā.

Ievērojiet, ka ar 40 km/h transmisiju visu darbos izmantojamo pārnesumu augšējā ātruma robeža ir zemāka nekā 50 km/h transmisijai.

Darba diapazons A

  • Smaga vilkšana/īpašu kultūraugu apstrāde
  • 0-9 km/h
  • Smagākajiem darbiem, piemēram, lēnai augsnes apstrādei vai īpašu kultūraugu ražas novākšanai.
  • Ideāli piemērots situācijām, kad nepārtraukti nepieciešama liela vilces jauda vai precīza ātruma regulēšana.
  • Izcila vilkšanas jauda velkot piekabes ar jūgvārpstas (PTO) piedziņu.

Darba diapazons B

  • Darbs uz lauka
  • 0-18 km/h
  • Universāls lauka darbu diapazons
  • Ideāli piemērots visām darbībām, sākot no sējas un ātrākas augsnes apstrādes līdz dažādām lopbarības sagatavošanas darbībām.
  • Vienkārša dažādu darbību vadība (piemēram, ražas novākšanas ātruma pielāgošana).
  • Piemērots arī transportēšanas darbiem mežā.

Darba diapazons C

  • Ātrs darbs
  • 0-27 km/h
  • Ideāli piemērots transportēšanas darbiem uz lauka.
  • Piemērots dažādu komunālo pakalpojumu darbu veikšanai.
  • Efektīva darba uzsākšana ar smagām kravām.

Darba diapazons D

  • Transporta darbi
  • 0-50 km/h
  • Ideāli piemērots transportēšanai satiksmes apstākļos pie lieliem ātrumiem.
Valtra tractor in snow

AUTOMĀTISKS VAI MANUĀLS VADĪBAS REŽĪMS

Automātiskais režīms ir optimāls lielākajai daļai darbību uz lauka un ceļa. Lai optimizētu degvielas patēriņu, tiek izmantota augstākā iespējamā transmisijas attiecība.

A un B darba zonās var izvēlēties manuālās vadības režīmu. Transmisijas attiecību kontrolē tikai vadītājs, izmantojot CVT sviru. Manuālās vadības režīms ir īpaši piemērots ražas novākšanas darbiem, kuriem ir nepieciešami atšķirīgi ātrumi dažādiem apstākļiem un kultūraugiem.

PIELĀGOJAMI IESTATĪJUMI ATŠĶIRĪGIEM DARBA APSTĀKĻIEM

AVT

Valtra tractor on road

AVT - BEZPAKĀPJU EFEKTIVITĀTE

Valtra S sērijas traktoru efektivitāti vēl vairāk veicina AGCO bezpakāpju mainīgā transmisija (AGCO AVT).

Ražota uzņēmumā AGCO, Vācijā, šī transmisija daudzus gadus ir bijusi Eiropas tirgus līderis lielo traktoru segmentā. Tās popularitātes pamatā ir daudzpusīgums un pāri visam — degvielas ekonomija. Īpaši aktuāli tas ir pakalpojumu sniegšanas darbos, kam nepieciešami bieži pārbraucieni starp atrašanās vietām. AGCO mainīgā transmisija nodrošina efektīvu braukšanu pie zemiem motora apgriezieniem.

Valtra CVT automode

AUTOMĀTISKAIS REŽĪMS

Startējot dzinēju, automātiskais režīms ir aktivizēts kā noklusējuma iestatījums. Darbības princips ir vienkāršs: automātiskais režīms izmanto augstāko iespējamo pārnesuma attiecību, lai palielinātu degvielas ekonomiju. Piemēram, velkot smagu kravu mainīgā reljefā, transmisijas pārnesuma attiecība un dzinēja apgriezieni pielāgojas, lai saglabātu nemainīgu braukšanas ātrumu. Ir divi pamata ātruma kruīza kontroles iestatījumi un viens dzinēja darbības ātruma kruīza kontroles iestatījums.

Valtra CVT manualmode

MANUĀLAIS REŽĪMS

Ja vēlaties precīzi kontrolēt gan pārvietošanās ātrumu, gan dzinēja darbības ātrumu, varat izvēlēties manuālo režīmu. Ir divi pamata ātruma kruīza kontroles iestatījumi un viens dzinēja darbības ātruma kruīza kontroles iestatījums. Izmantojot jūgvārpstu, dzinēja darbības ātruma kruīza kontrole pielāgo apgriezienu skaitu minūtē, lai nodrošinātu nepieciešamo jaudu.