Valtra traktori piedāvā jums virkni transmisijas un hidraulisko iespēju, kas ļauj izpildīt jums dotos uzdevumus precīzi, ērti un ar maksimāli pieejamo jaudu.
Vienmērīgā un precīza elektrohidrauliskā reversa kārba palielina produktivitāti, kad nepieciešama bieža virziena maiņa, kā arī darbā ar frontālo iekrāvēju.
Papildus drošībai un komfortam reversa kārbā ir integrēta rokas bremze, kas tiek automātiski aktivizēta, kad reversa kārba atrodas P režīmā vai tiek apturēts dzinējs. Braukšanas virziena izvēles brīdī rokas bremze tiek atlaista automātiski, tādējādi novēršot kļūdainu tās atstāšanu aktivizētā pozīcijā.
Valtra HiTech, HiTech 5 un Versu modeļu Powershift transmisijas HiShift opcija, ļauj manuāli pārslēgt pārnesumus bez sajūga pedāļa izspiešanas, ļaujot jums strādāt efektīvāk un samazinot slodzi uz vadītāja kāju un pēdu, kas atrodas uz sajūga pedāļa.
Papildus drošībai un komfortam reversa kārbā ir integrēta rokas bremze, kas tiek automātiski aktivizēta, kad reversa kārba atrodas P režīmā vai tiek apturēts dzinējs. Braukšanas virziena izvēles brīdī rokas bremze tiek atlaista automātiski, tādējādi novēršot kļūdainu tās atstāšanu aktivizētā pozīcijā.
Funkcija | Apraksts | Pieejams ar modeli |
---|---|---|
Automātiska pārnesumu pārslēgšana | ||
1. režīms | Rūpnīcas iestatījums augstas efektivitātes braukšanai bez piepūles | HiTech, HiTech 5, Versu |
Automātiska pārnesumu pārslēgšana | ||
2. režīms | Pielāgojama automātiskā ātrumu pārslēgšana īpašām vajadzībām | HiTech, HiTech 5, Versu |
Automātiska pārnesumu pārslēgšana | ||
Diapazoni C/D | Nodrošina automātisku ātrumu pārslēgšanu pie visiem braukšanas ātrumiem | HiTech 5, Versu |
Reversa iepriekšēja programmēšana | Palielina atkārtota reversa darbības efektivitāti | HiTech, HiTech 5, Versu |
Kruīza kontroles vadība | ||
1. un 2. motors | Viegli pielāgojams jūgvārpstas (PTO) lietošanai un mainīgiem apstākļiem | HiTech, HiTech 5 |
Kruīza kontrole | ||
1. un 2. braukšanas ātrums | Atslēga vienkāršai braukšanas ātruma vadībai, bez stresa | HiTech, HiTech 5 |
Funkcija AutoTraction | Vienkāršākais risinājums darbam ar biežu braukšanas uzsākšanu un apstāšanos | HiTech, HiTech 5, Versu |
Pilnpiedziņas automātiskais reverss | Izvairieties no buksēšanas divu riteņu piedziņas darba režīmos | HiTech, HiTech 5, Versu |
Pilnpiedziņas automātika | Efektīva pilnpiedziņas vadība bez papildu slodzes uz vadītāju | HiTech, HiTech 5, Versu |
Automātiska diferenciāļu bloķēšana | Efektīva darbība ar diferenciāļu bloķēšanu bez papildu slodzes uz vadītāju | HiTech, HiTech 5, Versu |
Elastīgs dzinēja tukšgaitas apgriezienu skaits | ||
1200 > 650 apgr./min | Zemāks dzinēja tukšgaitas apgriezienu skaits, kad atspoles svira ievietota P pozīcijā, paaugstināts dzinēja tukšgaitas apgriezienu skaits, kad tas nepieciešams katalizatora dzesēšanai | HiTech, HiTech 5, Versu |
Darba diapazoni ļauj optimizēt dzinēja un transmisijas efektivitāti, sniedzot iespēju braukt ekonomiskāk. Katrs no četriem darba diapazoniem sākas no nulles un piedāvā bezpakāpju ātruma pielāgojumus. Arī atpakaļgaitā jūs varat strādāt tikpat efektīvi, kā priekšgaitā.
Ievērojiet, ka ar 40 km/h transmisiju visu darbos izmantojamo pārnesumu augšējā ātruma robeža ir zemāka nekā 50 km/h transmisijai.
Automātiskais režīms ir optimāls lielākajai daļai darbību uz lauka un ceļa. Lai optimizētu degvielas patēriņu, tiek izmantota augstākā iespējamā transmisijas attiecība.
A un B darba zonās var izvēlēties manuālās vadības režīmu. Transmisijas attiecību kontrolē tikai vadītājs, izmantojot CVT sviru. Manuālās vadības režīms ir īpaši piemērots ražas novākšanas darbiem, kuriem ir nepieciešami atšķirīgi ātrumi dažādiem apstākļiem un kultūraugiem.
PIELĀGOJAMI IESTATĪJUMI ATŠĶIRĪGIEM DARBA APSTĀKĻIEM
Valtra S sērijas traktoru efektivitāti vēl vairāk veicina AGCO bezpakāpju mainīgā transmisija (AGCO AVT).
Ražota uzņēmumā AGCO, Vācijā, šī transmisija daudzus gadus ir bijusi Eiropas tirgus līderis lielo traktoru segmentā. Tās popularitātes pamatā ir daudzpusīgums un pāri visam — degvielas ekonomija. Īpaši aktuāli tas ir pakalpojumu sniegšanas darbos, kam nepieciešami bieži pārbraucieni starp atrašanās vietām. AGCO mainīgā transmisija nodrošina efektīvu braukšanu pie zemiem motora apgriezieniem.
Startējot dzinēju, automātiskais režīms ir aktivizēts kā noklusējuma iestatījums. Darbības princips ir vienkāršs: automātiskais režīms izmanto augstāko iespējamo pārnesuma attiecību, lai palielinātu degvielas ekonomiju. Piemēram, velkot smagu kravu mainīgā reljefā, transmisijas pārnesuma attiecība un dzinēja apgriezieni pielāgojas, lai saglabātu nemainīgu braukšanas ātrumu. Ir divi pamata ātruma kruīza kontroles iestatījumi un viens dzinēja darbības ātruma kruīza kontroles iestatījums.
Ja vēlaties precīzi kontrolēt gan pārvietošanās ātrumu, gan dzinēja darbības ātrumu, varat izvēlēties manuālo režīmu. Ir divi pamata ātruma kruīza kontroles iestatījumi un viens dzinēja darbības ātruma kruīza kontroles iestatījums. Izmantojot jūgvārpstu, dzinēja darbības ātruma kruīza kontrole pielāgo apgriezienu skaitu minūtē, lai nodrošinātu nepieciešamo jaudu.